Jag visste det.

Visst hade jag rätt minsann. Två minuter över sex slog Emil upp sina ögon, det slår aldrig fel. Men dum som jag var gick jag ändå inte och la mig igår då jag skrev att jag skulle det. Nejnej.. jag såg klart en serie på tvn så strax baki ett kom jag i säng. Gissa om jag var trött imorse? Ooooo ja! Men är huvudet dumt får kroppen lida.

Emil verkade gode trött nyss så jag har lagt han i sängen och det är tyst. Förhoppningsvis somnar han. Tänkte själv ta mig en powernap medans han gör det, för jag är grymt trött. Vad som händer idag har jag ingen som helst aning om. Om vädret fortsätter vara så bra som det är nu så blir det iallafall utomhusaktiviteter. Antingen här ute på gården eller så kanske vi går till mamma så Emil får plaska i sin pool ;)

Ska kolla om barnet lagt sig till ro, för isåfall gör jag detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0