Full rulle

Natten gick mycket bättre än förväntat. Emil vaknade halv tolv igen så han fick sig en supp, torr blöja och lite vatten. Febern hade då stigit ännu mera, till 39.6 :(   Sen somnade han om i våran säng. (Vi har mycket svalare i vårat sovrum än vad han har) Efter ett tag så bar jag över han till hans säng (han far runt så mkt så är livrädd att han ska slänga sig rakt ut i sömnen) och där sov han fram till kvart över sex imorse! :) Själv så fick jag en lååång sovmorgon, så jag klev upp kvart över tio. U n d e r b a r t, och välbehövt!! ;)

Förmiddagen har spenderats hemma och tvättat. Nu äntligen har vi rena kläder igen ;) Var två veckor sen sist jag tvättade och så lång tid har det typ aldrig tagit. Kring halv två tog vi oss alla en promenad och så kastade vi lite boll med Ebbs, hon var nöjd! :) Emil vilade sen igen mellan 2-4 och jag passade på att äta frukost (hade totalt glömt bort att äta under dagen) och sola på balkongen :) Emil fick middag direkt ha vaknade och sen for vi handlade rostbiff, potatissallad och sås som vi åt hos mamma när hon kommit sig hem från jobbet vid halv sju! Inte ofta mamma får serverad mat direkt hon kliver innanför dörren, hon vart glad :)

Ikväll gick Emil och la sig lite senare, där kring åtta tiden. Men det gjorde ingenting då han hade sovit så mycket under dagen. Så nu ikväll har vi varit nere med grannarna och surrat, druckig lite cider och spelat kubb. Tur att "mitt" lag vann med 2-1, inte illa ;D

Emils feber har varit bättre idag. Imorse hade han 39,1.. sen på dagen hade han bara 38 så då fick han inge alvedon, och nu ikväll innan läggdags hade han 38,6 så han fick sig en supp. Men det verkar vara på bättringsvägen, jag hoppas då på det! :) Imorgon vill jag ha en massa massa sol så man kan mysa på ute. Hoppas hoppas! :)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0