Dagen efter..

Goddag.

Gårdagen vart bra, trots att jag trodde det skulle bli skitväder. Men icket :) Jag, Emil och Ebbs gick ut på morgonen för att ta vara på solen och såklart att jag skulle få busa med min prins innan han skulle till mormor och morfar resten av dagen. Vi gick förbi hos mormor som satt ute på altanen och mös i solen. Emil sprang runt och tokade sig som vanligt ;) Gick sen hem så Emil fick i sig lite lunch och sen fick han vila. Själv satt jag enbart på balkongen och stekte, underbart skönt ;)

Strax efter ett vaknade Emil och roade sig med pappsen. Själv tog jag mig en dusch och packade sen alla saker som Emil skulle ha med sig och allt jag skulle ha med mig. Gick till mamma och lämnade honom där. Gode nöjd var han eftersom hon under dagen hade varit och köpt en pool som han plaskade i hela eftermiddagen igår ;)

Vi brummade vidare till Pite till Elina och Lars. Där hade vi det trevligt :) Patrik och Ebbs for hem efter ett tag medans vi njöt ute bland sol och moln :) Drack cider/öl och bara var. Middag bjöd Elina och Lars på, ruksigt gott var det :) Sen damp det in mer och mer folk hela tiden. Vid nio tiden gick vi ner till vattnet där vi basta, bada badtunna och bada i älven! Det är bra grejer :) Vid halv ett kom Patrik och hämtade mig och vi for hem.

Imorse klev jag upp halv tolv, pigg och alert! Underbart att inte vara bakis :) Gick ut med Ebbs och satt sen här ute ett tag och surrade med grannarna. Halv ett gick vi till mamma och träffade världens gladaste Emil. Han var inte särskilt brydd i att se mig, men Ebba däremot, haha! ;D Stannade ett tag där, åt glass medans regnet öste ner, mysigt :) Sen blev det uppehåll och vi gick hem.

En tråkig sak är att det blivit punka på vagnen!! :( Pys punka är det. Ska kolla om det går att fixa, annars måste vi köpa ett nytt däck. Blä! Tur att vi har två vagnar :P

Nu ska jag sysselsätta mig med annat.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jodå, nog är jag nöjd. Men vi använder den knappt!:)

2009-07-15 @ 15:49:53
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0