Vilken tur jag har! ;)

Sårdärja. Emil och Ebba sover, Patrik är hos Daniel och jag har hunnit plocka undan och surra med Anne i telefonen :) Det som är kvar är disken men den ska jag ta snart, innan Criminal Minds iallafall :)

Dagen har varit slapp. Tog oss en promenad på dagen och sen bara varit hemma. Jag och Emil gick över till mamma och pappa och käkade middag, även Emil åt middag med oss! ;) Mamma hade gjort fiskpinnar och potatis och givetvis fick Emil smaka (fast jag tog bort paneringen;) och han tyckte det var gott, så han har fått i sig lite mat idag iaf ;) Plus att han åt 4 majskrokar, he loves it :P

Imorgon ska jag prova ge han vanlig mat till lunch och hoppas på att han äter. Han ville inte ha nå ris idag så jag försöker med vanlig mat igen. Han verkar ju ha blivit lite bättre iallafall :) Plus att han har bajsat normalt idag, äntligen! :)

Nä, nog pratat om barnmat och bajs.

Var skitsugen på nå gott inför ikväll och visste inte riktigt vad jag skulle snaska på. Men så kom jag på att jag har ju kvar läsk, ostkrokar och choklad! Kunde inte blivit bättre ;)

Nu ropar disken!

Kommentarer
Postat av: lina

ja, fast då lägger han ju sig betydligt senare.. han är en nattsuddare precis som sin mor:-)



Jaha.. Nä, jag förstår att du inte vill jobba så.. då missar man ju ALLT. Får aldrig en chans att vara med dom små liven:-) Och så är det ju inte det lättaste att få jobb i dessa bittra tider..



Vi bor i stan, på Östermalm. Fast det blir väl att leta större så fort det skett en förändring på bostadsmarknaden. Är ju inte direkt drömläge att sälja nu! Så vi får helt enkelt stå ut:-)

Jo, jag jobbade på MAX sen pluggar jag samtidigt på distans. Har funkat skitbra.. Men nu när jag börjar om att plugga så ska jag inte jobba.men fortsätter ändå att plugga på distans så att jag får vara hemma med Leo så länge det bara går!:-)

Vad jobbade du med i Boden? Bor ni i hus eller lägenhet? :-)

2009-01-22 @ 21:20:44
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: maria

joo, nästa helg blir det inflyttningsfest =) ska ni komma?? =) jag vet inte riktigt vad det är tänkt. jag hade planer på att gå ut sen ev. henrik verkade ha noll planer på det. men vi får se. beror på hur det är här hemma o så =)

2009-01-22 @ 22:25:07
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: maria

tycker iaf ni ska komma! =)

2009-01-22 @ 22:30:48
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: maria

vad kuuul! håller tummarna på det då!

2009-01-22 @ 22:35:32
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul att du snackar om bajs och sen skriver du att du är skitsugen, haha.

2009-01-23 @ 13:06:59
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0