Sömnbrist?

Kan hända. Tänker alltid att jag ska gå och lägga mig tidigt, men slutar ändå alltid med att jag sitter uppe till halv ett eller nå liknande :/ Så att sova ca 6 timmar per dygn vill inte min kropp, den vill sova mera, och nu efter många dagar (ja, veckor helt enkelt) så känner jag att kroppen är helt slut. Det känns som att jag ska däcka närsomhelst, SÅ trött är jag. Jag kan knappt hålla ögonen öppna och jag skriver fel hela tiden. (Detta inlägg kommer ta lång tid att skriva om allting ska stavas rätt, vilket är ett måste för mig, haha)

Nåja.. Vi somnade om igen vid halv nio och nu är vi uppe igen. Jag är mycket tröttare än vad jag var i morse, men det är ju såklart för att jag gick och la mig igen. Men jag känner att jag måste, är trött hela tiden! Emil håller på att härja med en utav lådorna i tv-bänken, det hör jag, han har skitkul. Låt han! ;) Han är ju nöjd så :P Klämmer han sig så kanske han lär sig? (Snäll mamma, jo jag vet ;)

Ska försöka ta mig lite frukost och hoppas jag blir mer människa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Mm ..det är jobbigt det där när man inte får sova så mkt som man behöver . Jag sover också alldeles för lite . Leia somnar så sent om kvällarna nu . O sen vill man själv sitta uppe en stund o koppla av innan man går o lägger sig .. o så blir det sent . :( Vi får vänta tills de blir tonåringar o inte vill göra annat än sova, haha ! ;)

2009-01-25 @ 11:20:40
URL: http://frunilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0