Sjuk?

Men denna gång är det inte Emil utan nu är det jag! Har börjat känna av i öronen och det är INTE kul :( Hoppas det bara försvinner! Kan ju hända? ;)

Gårdagens eftermiddag spenderades enbart hemma. Vi lekte och tjoade tills Emil skulle sova. När han hade somnat så for jag till Anne en sväng och hälsade på, skönt att kunna åka själv nån gång också! :) Stannade till strax före elva och sen for jag hem. Väl hemma fick hag nå tok ryck och började damtorkaoch plocka ner julsakerna?! Nåja, det blev ju rent och fint iallafall :)

Idag är det Tisdag och sista dagen för Patrik av sin jul ledighet! Tråkigt :( Men ändå rätt skönt.. komma tillbaka till alla rutiner vi hade så livet rullar på i vanlig ordning :) Idag vette tusan vad som händer och sker. Det får framtiden visa! :)

Imorgon ska vi iallafall till BVC på 8 månaders kontrollen, spännande att se vad han nu väger och hur lång han är! :) Sist vi var det var 11 November, så det är ju ett tag sen. Spännande spännande! :P

Nu ska jag ta mig lite frukost och se vad Emil gör, han låter lite less.

Godmorgon Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0