Onsdag

Då är vi redan mitt i veckan. Dagarna går så fort fast jag inte gör nå speciellt om dagarna. Konstigt.

Idag känner jag mig inte lika trött som igår, fast jag är trött, det kan jag lova. Egentligen borde jag vara tröttare idag eftersom det blivit mindre sovtimmar, men tydligen inte. Idag blir det nog att gå och vila med Emil då han somnar om, det är så mysigt! ;) På tal om Emil så började han ju för någon dag sen att ställa sig upp mot saker såsom tv-bänken, soffan och favoriten är spisen. (På tal om det så håller han precis på att klättra upp för stolen som jag sitter i, haha) Så igårkväll/natt då jag pratade med Suzie i telefonen så sa jag att jag tyckte det var konstigt att han inte ens har försökt ställa sig upp i sängen sin, det borde ju vara det enklaste.. Bara för att jag sa så igår så hade han ställt sig upp i sängen imorse, mammas sötgris!! ;) Nu händer det saker heeeeela tiden :)

Idag kanske (men bara kanske!) vi skulle till stan med Jonna och Ellen. Jag var sugen på en lunch/fika men vi får se om dom har tid. Dom är ju alltid uppbokade!! ;) Så nu är det på tiden Jonna, okej? :P Det hade varit trevligt iallafall.

Nu är det även bestämt att vi ska till Maria och Henrik på Lördag på inflyttningsfest. (Om inte nånting skulle dyka upp, såsom att Emil blir sjuk eller liknande) Det sa bli superskoj, kul att få se nya ansikten och träffa nytt folk! :) Anne kom förbi igår med kläder som jag ska låna, det här kommer nog bli skitabra ;)

Ska ta en tokig Emil nu, vi ska gå till vardagsrummet och LEKA ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Neeeej, fa till stan imorrn, imorrn får ni fa till stan! :)

2009-01-28 @ 07:48:01
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0