Liten sjukling

Emil har gått och blivit sjuk idag. Min lille plutt hade feber :( Märkte i morse att han var rätt så grinig men tänkte inge mer på det. Sen när han vaknade för andra gången halv tio så var han som ett värme element,  så jag tog tempen och den visade 39. Inte alltför farligt men han fick alvedon iallafall.

Sen var det dags för lunch åt Emil men då ratade han två olika maträtter så han fick gröt istället. Bättre det än ingenting alls, plus att han druckit jättemycket vatten! Och nu har jag lyckats få honom till att sova igen. Är alltid bra att vila när man är sjuk och som tur var så somnade han! Hoppas han mår bättre när han vaknar :)

Så med andra ord blir det inte så mycket action för våran del idag. Bara vara hemma och ta det lugnt. Kanske att jag åker iväg och hälsar på någon ikväll då Emil somnat. Men vi får se helt enkelt.

Nu ska jag göra nå annat. Toodels!

Kommentarer
Postat av: Nath

:-) Som mammsen sin ;) ha ha.



Är han sjuk lillgubben? :(

2009-01-03 @ 13:08:44
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0