Lite bättre nu

Det har inte gått många minuter sen jag skrev förra inlägget. men jag är redan på bättre humör. Emil somnade om klockan åtta så nu har jag precis kommit ut från en efterlängtad dusch! Kunde inte ha blivit bättre just nu, haha. Och jag är mest stolt över att jag lyckades stå emot att somna om, händer inte ofta! ;)

Efter Emil ätit lunch så ska vi på Ica Maxi och handla blöjor, gröt och dylikt. Hoppas dom fått in nu? Men det tror jag. Emil tycker om att handla, finns så himla mycket att titta på så han får ju självklart följa med :) Sen blir det förhoppningsvis en långpromenad med Ebba, kanske runt Kyrkbyn, vi får se vars det bär av.

Nu ska jag klä på mig lite kläder och förhoppningsvis hinna äta frukost innan Emil slår upp sina små ögon, han tajmar ju alltid in att vakna precis då jag ska äta. Hoppas att han inte gör det nu bara! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0