Kommer bli en dålig dag!

Känner på mig att dagen bara kommer bli värre och värre, den har redan startat otroligt dåligt!

Jag har ingen ork eller energi att kliva upp på morgonen. Nuför tiden kliver vi inte upp kring sju - halv åtta som vi gjorde tidigare, nu vill han Emil kliva upp mellan halv sex och sex. Det känns kan jag säga! Speciellt då jag har jättesvårt med att sova på kvällarna :( Igår var den tidigaste kvällen på länge, och då gick jag och la mig vid tolv. Tror ni jag somnade då? Neeeej, kanske kvart i ett. Så det blir inte så många timmars sömn helt enkelt. Och det känns i kroppen! Och i psyket. Känns som att jag ska brista hela tiden. Snart bryter helvetet ut!

Jag har en dålig dag idag. Märks det? Vad denna dag har att erbjuda har jag ingen aning om, sitta hemma antagligen. Finns inte så mycket annat att göra. Vad brukar jag göra?

Har heller ingen ork att göra nå ordentligt med Ebba. Synd, jag vet. Men det är ju så jäkla tråkigt att promenera. Speciellt själv och att man ALLTID går samma vägar. Usch! Förhoppningsvis kommer jag till en bättre period snart. Kanske en period då man är lycklig och glad och har en jävla massa pengar? HAHA.

Nu har jag klagat färdigt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

men Lisa, ryck upp dig nu. Varför hittar vi inte på något nån dag, åker till boden som vi sa eller vbara är ute med hundarna??=)

2009-01-27 @ 07:16:57
URL: http://freewebs.com/dollyochganget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0