Kall och frusen, i like it!

Så var det Onsdag kväll. Var ju hundhuset ikväll men det missade jag totalt :/ Aja, får åka nästa gång istället.

Dagen har varit rätt så slapp. Emil somnade om rätt sent, där vid tio snåret. Och självklart somnade jag också :) så vi klev inte upp förrän tjugo över elva. Då var det i princip lunch dax för Emil på en gång, haha :) Patrik klev upp kvart i tolv och kände sig rätt stressad. Han gjorde mat, åt och sen var han tvungen att fara till jobbet på en gång, stackarn! (Dessvärre var han även tvungen att cykla fick han veta i sista sekund, men jag kommer till det ;)

Strax före ett knallade vi (Med vi menas såklart jag, Emil och Ebbs) ut på en promenad. Visste inte riktigt vart vi skulle gå men det slutade med att vi gick till storheden, vidare till Willys, gick på industriområdet där bakom och sen hem. Så blev en lång promenad, den tog ca 1½ timma. Det var rätt kallt att gå, blåste rätt mycket, men ändå riktigt skönt. Både jag och Emil blev röda om kinderna och näsan :) Ebba försökte springa hem sista biten, hon frös! Blir det kallt imorgon också så får hon minsann ha täcket på sig. Glömmer alltid bort att jag har ett sånt, tyvärr.

Utav misstag så råkade jag tydligen ha båda bilnycklarna i jackfickan upptäckte Patrik när han skulle till jobbet, så han var inte särskilt glad kan jag säga, haha! Han fick cykla till jobbet i raketfart. Mötte han till och med utanför hans jobb när vi var på väg hem, han såg lite frusen och sur ut ;) Nåja.. Han är nog på bätte humör när han kommer hem. Förhoppningsvis? :P

Blev middag hos mamma och pappa idag igen. Den här gången fick Ebba stanna hemma eftersom Linus är där. Vi ska ge han några dagar så han får känna sig som hemma först. Han är lite orolig så han behöver lugn och ro :) KUl att se han också, alltid lika mysig och go. Emil fick många blöta pussar! :) Emil gillade Linus också, han har så jäkla mycket päls som han kan slita i ;) Kom oss hem (hade även då hunnit vara hem och hämta Ebba så hon fick rastas en sväng) till tio över sex och sen dess har vi inte gjort mycket. Emil sover sen en timma tillbaka, Ebba likaså. Själv så nöter jag, ska väl lägga mig i soffan och slappa. Eller?

FAN! Emil vaknade nyss och skrek som en idiot. Hoppas det inte blir ännu en jobbig natt, jag vill inte :( Aja. Vi ser ju! Kan ju alltid hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: jonna

shiiit va du går:)

ja måste å ta mig i kragen å börja motionera:)



Har ja missat nå-vem e linus? haha



Ellen e å gormig, men de e nå den sista framtanden. ja ser den. så ja gav henne en dupp ikväll innan läggning å hon har inte vaknat nå hittils:)

2009-01-14 @ 22:49:53
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0