Godmorgon 2009!

Sådärja. Då var det år 2009. Jag hoppas verkligen att det här året blir lika bra som förra, om inte ännu bättre! :) Men det kommer det bli, för nu har vi ju Emil! :) Vi kommer få se hur han växer och utvecklas till en liten pojke, det kan nog inte bli bättre än så! :)

Gårdagen var grymt lugn. Spenderade hela dagen hemma, ville inte gå ut i stormen! Som tur var så avtog det lite mot eftermiddagen så jag och Emil for och hälsade på hos Anne och Kevin vid fem tiden. Jättekul att se dom för nu var det verkligen länge sen sist. Anne, nu är det fan eran tur att komma hit!! :P Kevin knallar på och är bara allmänt söt ;) Vi var där till strax före åtta, då for vi hem och jag la Emil på en gång.

Sen knallade jag på Statoil och köpte läsk och choklad (passade på innan tolvslaget ;) och satt bara hemma och gotta mig! :) Blev en cider också bara för att det var nyår, haha :) Så på tolvslaget gick jag och Patrik ut på balkongen och kollade på alla fyrverkerier, jättefint var det! :) Emil vaknade för att det smällde så mycket, det var sjukt mycket fyrverkerier här på Marieberg :/ Men som tur var så somnade han om så fort det hade lugnat ner sig.

Det största problemet är ju ändå Ebba! :( Hon är så jäkla rädd när det smäller så det är fan sjukt. Vi har knappt kunnat gå ut de senaste två dagarna eftersom det låter (Jaaa, vissa börjar ju lite tidigt med sina raketer) så mycket :( Igår kväll var det omöjligt att gå ut, det gick inte! Så igår fick hon tillåtelse att vara i soffan och mysa med mig :) Nåja, tur att det inte är många gånger per år som det är såhär :)

Idag vet jag inte alls vad som händer. Antagligen inget speciellt, det är ju en röd dag idag. Ta det lugnt och mysa på! :) Kanske vi gör nån god middag och bara är :)

Nu ska jag se vad lilleman gör. Han låter arg! Jag hoppas iallafall att alla kommer få ett toppenår det här året :)
Gott nytt år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0