Frisk igen!

Jaaaa, jag hoppas på det. Mår mycket mycket bra och är sådär superpigg :) Blev en tidig kväll igår (kring elva) så jag känner mig utvilad nu :) Ska göra mig lite frukost och hopas jag får i mig mackorna, sen när Emil somnar om igen så ska jag börja städa. Det ni! ;) För alla bacilusker ska minsann bort. Har tvättstuga i dag också, så det blir perfekt. Tvätta alla sängkläder, kläder och bara städa. Kan inte bli bättre just nu ;) Ska försöka mig på en långprommis med Ebba också, hon stt ju bara inne HELA dagen igår. Det blir nog en bra dag det här. Hoppas bara jag gör det nu också? Haha

Kommentarer
Postat av: anne

haha lisa ja antar att de ej blev nån storstädning när emil lagt sig ja slår vad om att du oxå ligger o snarkar me dom andra hahah

2009-01-18 @ 10:01:56
URL: http://annew.blogg.se/
Postat av: jonna

guu så skönt. jävla magsjuka som kommer å förstör;)

2009-01-18 @ 11:20:58
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0