En dag på stan

Idag har varit en bra dag, hittills ;)

Jag och Anne plus barnen tog bussen till stan strax efter tio snåret. Gick till skomakaren (Anne skulle lämna in skor) och sen till M&P för en lunch. Barnen fick leka först, sen äta lunch och SEN beställde vi mat åt oss. Jättegott och trevligt var det, länge sen sist jag var till stan. Efter lunchen traskade vi runt i alla olika affärer. Idag kom jag inte hem med så mycket iallafall, tur det ;) Jag köpte 3 par trosor och ett linne till mig, ett par JÄTTEsnygga jeans åt Emil, (Även dom i strl 80 som han kan ha sen) två par sockar åt han och så fyndade jag 2pack fingervantar. Man kan aldrig ha för många vantar plus att vi tappat bort nästan alla våra! :P Hittade även en skitsnygg jacka på Polarn och pyret som jag vill ha till Emil, en vår/höst jacka. Det var 30% rabatt, men den var ändå för dyr :/ Kanske att jag har råd om dom sänker den ännu mera :) Jag kan ju alltid drömma, haha! :P

Kom tillbaka till Gammelstad strax efter två så då gick jag och lämnade Emil med hans morfar och så tog jag ut Ebba i skogen. Vi kastade snöklimpar och pinnar, då blev hon glad! :) Var inte ute sådär jättelänge, en halvtimma iallafall, hon fick springa av sig lite åtminstone! :) Gick och hämtade Emil och sen dess har vi varit hemma. Emil har fått gröt och sen har vi pysslat på här hemma :) Emil är nu SKIT trött, men han vägrar att sova. Skitunge! ;) Längtar tills klockan blir sju och han sover, han är inge rolig att umgås med när han är såhär, ingenting duger. Men det är bara att härda ut :) Just för tillfället sitter han nedanför mig och leker med en snusdosa, haha :)

Ska försöka sysselsätta han nu, sen en snabb rastning av Ebba!

Kommentarer
Postat av: lina

Gud vad roligt! Var ni på Leo's? Det är ju så grymt roligt där:-)

Vi har bara tagit det lungt i helgen.. glott tv, sett film och rantat runt:-)

Måste ju säga att flaskan var grymt bra!!

2009-01-26 @ 18:36:30
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: maria

vart jobbade du innan? nej, det är fanemej inte lätt att få ett jobb i dagsläget, eller så är det mig det är fel på och ingen vill ha =D det är hemskt att bara gå hemma, och speciellt då barnen är på dagis, det blir så tyst och man har alldeles för mkt tid att ta död på! men skola? hur skulle man orka?! =( huua

2009-01-26 @ 21:51:46
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: maria

ahaa njaa det lät väl inte så spännande. men du FÅR komma tillbaka om det behövs?? =) det är ju alltid bra o ha nått att falla tillbaka på, iaf tills man hittar ngt annat! men hojja så trist o bara jobba kvällar och helger =/



exakt. ska jag plugga så måste det vara ngt jag verkligen verkligen vill bli, men då jag inte ens vet det så blir det ju rätt så svårt, sen ska man dessutom ta en halv miljon i lån också för att kunna plugga! gaah



jag är bara hemma, japp! och det är såå trist. det finns absolut ingenting att göra =( jag vill jobba och få pengar ist!

2009-01-26 @ 22:02:46
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 @ 22:59:52
Postat av: jonna

kul att du ringde idag;p



Ja du, den där deluxe mössan kostade 170 kr. puh ful å dyr:D

2009-01-26 @ 23:18:25
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0