Döende!

Morgonen har varit HEMSK! Emil har skrikit konstant från kvart i sju tills nu :( Har inte gått att få tyst på han, svårt att veta vad som är fel när han inte pratar! Skitjobbigt :( Nåväl.. gav han nyss massage och sen slocknade han! Så antingen hade han ont i magen och att det släppte nu, eller så somnade han helt enkelt utav utmattning. Min lilla kille :( HATAR att se han såhär ledsen, är jätte jätte jobbigt! Man skulle kunna tro att han är döende så som han skriker :( Hoppas det dröjer länge tills nästa attack, fast egentligen så hoppas jag att det inte kommer nå flera men så tur har vi nog inte..

Som sagt, dagen började inte alltför bra men jag hopas den fortsätter bättre. Emil somnade som sagt nyss och jag hoppas han åtminstone sover en timma, till tio. Det hade varit bra, helst f¨r han sova till halv elva så han är riktigt utvilad. Men vi ser ju. Sen tänkte vi kanske åka och hälsa på hos Emma idag, hon ville det så vi får se vad vi gör..

Ikväll blir det iallafall middag hos mamma och sen blir det bio för våran del :) Mysigt! Länge sen sist nu, säkert 2 år sen, haha.

Ska ta mig lite frukost nu när lilleman äntligen somnat. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Stackarn! Hoppas det blir bättre!

2009-01-10 @ 21:52:54
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0