Dagen blev inte hemsk.

Nej, den har flytit på väldigt bra trots allt ;)

Emil åt lunch vid elva tiden och sen for vi på Ica Maxi. Fatta mycket pengar jag tjänade in på grund av rabatt kuponger, haha! :) Jag handlade 3 paket med blöjor, 11 burkar med mat, en pyjamas åt Emil, (Jag veet, skulle inte köpa fler, men dom hade ju fått in massa nytt, haha!!) en kartong(?) gröt, lök, potatis och en chokladbit till mig. Hela kalaset gick på 470 kronor! Värsta kapet tycker jag :) om ja hade skippat pyjamasen hade maten gått på 370 kronor, och det är ju ingenting med tanke på att varje blöjpaket i vanliga fall kostar 100 kronor styck. Så nu har jag sparat in pengar, duktigt Lisa! ;)

När vi kom hem slappade vi ett tag och sen tog vi oss ut på en promenad med Ebba, var ute en timma, riktigt skönt var! :) Efter Emils middag, gröööt, så gick vi till mamma och åt pannkakor. Även Emil fick smaka och han tyckte det var super smarrigt! ;) Blev galen då det tog slut, haha :) Kom oss hem till sex och då fick han hoppa i plurret, mysa med mamma, ta på nya pyjamasen och välling. Han slocknade klockan sju, skönt!

Strax före åtta kom Anne och hälsade på, jätte trevligt med besök då Patrik jobbar kväll. Så vi satt och surrade och drack läsk (som vanligt!) till klockan tio och då for hon vidare.

Nu är Patrik hemma sen ett tag tillbaka, skönt att ha sällskap, haha. Annars blir det alldelens för mycket telefonsamtal och rökande :P Ska ta och gå ut med Ebba sist svängen nu.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0