Ännu en date!

Fast denna gång blev det med 2 stycken ;)

Emil vaknade till liv vid halv fem, så vi packade hans väska, klädde på oss ytterkläder och sen gick vi ut med Ebba. Blev en snabbis runt Marieberg så hon fick kissa&bajsa. Går in och lämnar Ebbs och sen går vi ännu en kväll till Suzie och Rasmus! :) Men idag var även Anne och Kevin med så det var supertrevligt :) Vi satt och surrade, barnen härjade på hejvilt och sen åt vi kycklingmackor till middag ;) Supersmarrigt!! Anne och Kevin brummade hem efter ett tag och jag och Emil stannade. Vi myste på och sen fick han på sig pyjamas och äta välling och SEN gick vi hem. Han slocknade direkt! Även denna gång så fick han vara vaken lite längre, hoppas bara att han vill sova imorgon! Det vill åtminstone jag!

Imorgon på förmiddagen ska jag och Anne plus barnen hem till Marie och Vincent för att frisera oss lite. Ska bli skönt, måste verkligen klippa luggen, jag ser ju för fan ingenting! Haha. Perfekt att få det gjort imorgon för på Lördag är det ju galejj ;)

Nåja, hade ännu en gång ingenting vettigt att skriva egentligen. Hade bara lust att skriva :)
Nä, nu borsta tänderna och sen godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0