Ändrade planer

Dagen blev inte alls som jag planerat. Som vanligt, haha :)

Emi har mått mycket bra idag med ingen feber alls så vi tog vårat pick och pack och for till Marie, Vincent och Lycklig i Rutvik :) Alltid lika trevligt att sitta och surra! Emil och Vince surrade på rätt bra dom också. Iallafall med varandra :D Emil var mest glad hela tiden, Marie var väldigt rolig att lyssna på, han log hela tiden när hon pratade! :)

Nu är vi i princip nyss hemkomna. Emil slocknade som en stock i bilen och han sover även nu. Han brukar oftast vakna då jag bär han från bilen och hem men inte idag, för nu var han riktigt trött. Så han ligger i sängen sin och sussar. Patrik och Ebbs är ute på promenad, säkert en långpromenad för dom var inte hemma när vi kom hem och det är dom fortfarande inte. Bra, då får Ebba röra lite på sig! ;) Jag har blivit så slö nu när Patrik har varit/är jul ledig. Jag har inte tagit nån promenad med Ebba alls sen jul tror jag?! :/ Men det blir det ändring på i veckan för då blir livet som vanligt, Patrik börjar jobba och vi latjar på här hemma :)

Nu ska jag städa undan lite och ringa mamma! Ha det bra :)

Ps. Städningen tar jag ikväll, eller kanske imorgon.. Eller kanske någon annan dag? HAHA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0