Kväll

Måndag kväll. Början på den nya veckan har rullat på bra.

Jag, Emil och Ebba har myst på här hemma hela förmiddagen. klockan ett knallade vi på en promenad runt Kyrkbyn, riktigt jäkla skönt var det :) Var tillbaka klockan två, så vi stog och väntade på Patrik på parkeringen :) Så fort han kom så for jag och Emil vidare till Anne och Kevin på besök. Alltid lika trevligt :) Kevin var en snorig pojk idag, men ändå lika söt för det :) Efter Emil ätit sin gröt så for vi hem.

Väl hemma började Patrik med middagen som bestod av Korvsoppa, mm :) Själv så gick jag till tvättstugan för att köra igång några maskiner. Emil har varit grinig i eftermiddag, antagligen för att han var skit trött. Som vanligt på eftermiddagen! Men han vill aldrig sova middag så då får han skylla sig själv. Han somnade iallafall kvart i sju, och det gör han än. (Som vanligt med andra ord! :P)

Själv så har jag hunnit plocka undan, diska och damtorka. Ska ta resten imorgon såsom damsuga och skura.
Nu ska jag ta mig en kvällsmacka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0