Sovmorgon

Yes. Idag vaknade inte Emil förrän klockan sex, wihoo ;) Oj vilken sovmorgon! Haha. Så nu är vi uppe och han far runt som ett yrväder.

Gick och la mig någorlunda i tid igår, fem över elva. Men jag har så jävla svårt att somna så jag somnade tolv ungefär. Nåja, blev sex timmars sömn.. bättre än ingenting! :) Började känna mig krasslig igårkväll också, snorig till tusen och jättetung i huvudet. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, jag vill inte! :( Märkte nu imorse att Emil var snorig också, hoppas inte han också blir sjuk igen. Han var ju nyss jätteförkyld :( Och hostan han fick för länge sen har fortfarande inte gett med sig. Det är ju inte alls lika mycket, men den är kvar. Skulle kunna spy på förkylningar!!

Idag blir det en lugn dag hemma med lek, mys och promenad med Ebba. Det enda jag måste göra är att fara och handla. Gör nog det efter Emil ätit lunch och innan Patrik far på jobbet. Men Emil får stanna hemma fast han tycker det är superkul, jag kan ju inte bära hem allt från bilen om Emil är med. Inte när jag ska handla massa massa blöjor och dylikt.

Middag blir det mest troligt hos mamma och pappa. Mamma nämnde nånting om det sist (Tisdags) jag var där och åt. Denna gång skulle även pappa vara hemma. Gott med färdig lagad mat ;)

Nu ska jag kolla vart Emil tog vägen. Säkert in i vårat sovrum och lever jävul, han försöker väcka pappa Patrik men det tycker inte han om. HAHA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0