Söndag

Godmorgon Sverige! ;)

Då var det Söndag, sista dagen på den här veckan. Men kan ju börja med att skriva vad vi gjorde igår?! :) (Intresseklubben antecknar) Vid halv ett tiden gick jag, Emil och Ebba ut för att få oss lite frisk luft och Emil behövde sova. Han sover så bra i vagnen ute. Var ute kanske 15-20 minuter för det var såååå kallt, Ebba vägrade gå, fast jag hade täcket på henne. Som tur var så fortsatte Emil sova när jag lyfte över han till sängen.

Emil vaknade efter bara ett litet tag och i samma veva så kom mamma, morfar och Rose förbi. Snacka om tajming, Emil skrek till och 3 sekunder efter det plingade dom på dörren! :) Då han Emil sova klart iallafall. Dom stannade en liten stund, en timma kanske, och sen gick dom vidare. Efter dom gått så gick jag och Emil och la oss igen för han var fortfarande supertrött. Han somnade efter ett litet tag och tillochmed JAG lyckades somna, haha! Vaknade efter en 15-20 minuter av att telefonen ringde. Men det var bra, kände mig superpigg då. Skönt med en liten powernap! :)

Emil fick middag och sen gick vi till mamma och pappa på middag. Blev fläskfilé, klyftpotatis, svampsås (den skippade jag, avskyr svamp!) och sallad till. Jättegott var det :) Och cola att dricka till såklart ;) Vi stannade tills Emil skulle sova, så han fick på sig pyjamas och dricka välling i huset och sen knallade vi hem. Var väl hemma till strax före åtta? Riktigt kul var det att träffa Morfar och Rose, bruna och fina var dom också! ;) (Precis kommit hem från Thailand) Emil fick en pulka av dom så nu ska vi ut och åka pulka nån dag!! Måste bara vänta tills Emil blivit frisk och det är lite varmare ute :)

Kvällen spenderades i soffan för min del med en cola och chokladbit, mums! ;)
Natten har också varit mycket bättre! Emil vaknade första gången vid 4 tiden nån gång, men då fick han nappen och så vände jag på honom, (han har börjat åla omkring i sängen så han låg med huvudet där fötterna ska vara och han ligger på täcket! ;) och nästa gång vi (han väckte mig, okej?) vaknade så var klockan nästan SJU! :) Med det betyder att det börjar bli som vanligt igen, för nu de senaste dagarna har vi klivit upp mellan halv sex - sex. Skönt ;)

Mycket skit blev det nu igen, haha! ska avrunda nu. Idag blir det mys här hemma, middag i Antnäs och tvätta ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0