Silent, i kill you!

Den bästa meningen som finns enligt Emil! ;) Någon som känner igen den? Han skrattar så han "kissar på sig" :D

Än så länge har vi inte gjort mycket. Jag och Ebba for till Anne och hämtade host medicin så nu har jag provat ge Emil en gång, lättare sagt än gjort! Han spottade nog ut mer än hälften. Nåja, får försöka ikväll också, det är då den behövs som mest. Sen fick Emil lite lunch i magen, köttfärssås och spaghetti, det bästa som finns! ;) Och nu sitter jag här och nöter som vanligt, Snoriga Emil sitter på golvet nedanför och gör rackartyg heeeela tiden, sliter i sladdar, gitarrer och en massa annat bus. Men nu blev han less och kröp iväg, haha :) Säkert till pulkan :)

På tal om pulkan så ska Emil få sina premiärtur i den idag, fast bara en kort sväng eftersom han är förkyld. Mamma jobbade inte idag så vi går nog dit och äter middag och då får han åka pulka! :) Det tar ju bara 5 minuter att gå dit, så det är ju en kort bit..

Nu ska jag sysselsätta mig med annat, som att jaga Emil.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Är det inte den där gubben som håller på med en döskalle som säger silent, i kill you lr är jag helt ute & cyklar?

2009-02-09 @ 14:37:06
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0