Onsdag morgon!

Ja då sitter jag här igen, men denna gång med en jävla huvudvärk :( Kul att vakna upp med skallebang, nejtack. Jag hoppas det går över snabbt, kanske när vi går och sover igen? ;) Idag ska jag sova med Emil, känner att det behövs. Och igårkväll kom jag i säng i tid iallafall, kvart över elva var klockan när jag la mig ner. Duktigt Lisa! :)

Idag blir det nog också bara att vara hemma under dagen. Jag och Emil tänkte kanske åka förbi hos Nathalie och Nova på eftermiddagen och se hur dom bor, det hade varit kul :) Allitd lika spännande med nya lägenheter! :P

Hade inte så mycket på hjärtat, har bara jävligt lite att göra så därför jag skrev några rader :)
På tal om ingenting speciellt så kommer min Morfar och hans sambo till Luleå på Fredag kväll. Dom ska komma och hämta hunden sin och såklart hälsa på Emil :) Dom har inte träffat Emil ännu så därför tänkte dom stanna hela helgen. Kul :) Antar att det blir middag hos mamma och pappa på Lördag då? Gött :)

Nu ska vi leka och se på barnprogram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0