Lugn dag här hemma

Dagen har gått i lugnets tecken. Imorse var jag duktig för jag gick INTE och la mig när Emil somnade om :) Istället passade jag på att städa badrummet. Däremot så slutade toaletten (??) att fungera, hur kul är det på en skala? Och hemtelefonen fungerar inte heller så fick slänga iväg ett sms åt Suzie som var snäll och ringde felanmälan åt mig :) Dom ringde upp på en gång och sa att dom kommer inom 3 dagar!! Så det jag fått göra är att hälla vatten i toaletten istället för att spola, hur mysigt är det då? Tur att jag inte varit tvungen att göra nummer 2, haha :) När Patrik kom hem från jobbet så fixade han toaletten, var bara något som glappar, men jag tycker ändå inte att det ska ta max 3 dagar, alldelens för länge! Och dom har fortfarande inte hört av sig..

Tog oss en promenad till Rimi och tillbaka mitt på dagen och mötte upp farmor Anki och sen knallade vi ht. Vi lekte och surrade tills hon for hem. Efter Emil ätit middag for vi till Jet och tankade med förhoppningar om att Emil ville sova ett tag för han var såååå grinig, men inte det. När vi kom hem så började jag damsuga och när jag kommit till vardagsrummet så såg jag att Emil satt och sov i Patriks famn, det såg riktigt jäkla mysigt ut :) Så jag damsög och skurade, så nu är det rent och fräscht! Har nyss bäddat rent i sängen också, härligt att lägga sig i renbäddad säng, speicellt då jag är nyduschad :)

Emil vaknade då jag skurade, så han tog sig en snabb powernap, men tur det för annars hade han nog inte somnat i tid ikväll. Då Emil somnat så diskade jag och sen hoppa jag i duschen, underbart :) Sen knallade jag ner till Suzie och Rasmus en sväng. Rasmus ville inte sova, han var snorig, lillgubben! :( Men till slut somnade han så då åt vi glass :) Jag han inte stanna särskllt länge för sen ringde Patrik och sa att jag skulle komma hem, Emil var helt hysterisk! Vet inte alls vad det var för nå fel med han, kanske drömde nå konstigt? Han somnade om efter ett tag iallafall..

Nu har jag skrivit huuuur mycket som helst, men absolut ingenting intressant som vanligt, haha. Ska surfa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0