Lördag

Klockan är snart tolv och vi har tagit en vila lite tidigare, skönt :) Emil somnade om vid kvart över sju - halv åtta och sen klev vi upp klockan nio. Välbehövt kan jag säga! Så skönt att vila nu då jag också känner mig krasslig.

Iallafall så åt vi då frukost och sen tog jag tag i disken medans Emil for runt som en virvel vind, haha. Tänkte det skulle se någorlunda fint ut då Morfar och Rose kommer :) Så nu sitter vi här, Emil har ätit lunch för ett tag sen och Patrik står och lagar lunch till sig. Själv så är jag fortfarande mätt av frukosten. Har inte sådär jättebra aptit nu då jag mår som jag mår. Förhoppningsvis får jag i mig middag hos mamma och pappa iallafall. Men det borde gå, för då blir det säkert nånting supersmarrigt :P

Nu ska jag kila vidare.

Kommentarer
Postat av: lina

Nämen huvva! Var och varannan tycker jag är sjuka! Markus har egat hemma och varit riktigtdäckad i feber.. men är frisk nu. Då har jag fått väldans ont i halsen.. Jag som ALDRIG är sjuk. Bara hoppas att det stannar med lite halsont:-) Dessutom var Leo lite rosig om kinderna så jag tog tempen på honom och den visade 37,9.. så han ligger väl på gränsen! Nu är han dock betydlig svalare:-)



Igår var vi hemma och myste, idag har vi varit och rantat runt en massa. Så nu ligger vi allihop på soffan och halvsover:-)

2009-02-07 @ 20:38:21
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0