Klart.

Huvudvärk till tusen just för tillfället. Skitjobbigt! :( Förhoppningsvis går det över snabbt.. kanske efter middagen? Blev en promenad runtikring storsand, Ebba fick hoppa och skutta fritt. Alltid lika uppskattat ;) Emil vaknade innan vi kom in och har faktiskt varit superglad hela tiden (peppar peppar!!), tillochmed nu, haha. Han far runt som ett litet yrväder och gör en massa ljud och hyss(!!!), men han är så jäkla nöjd, så kul att se :) Hoppas han håller sig lika pigg och glad till sex tiden för då ska han få bada, och det gillar han :)

Packade precis upp sista flyttkartongen så äntligen är det gjort!! :) Det är inte särskilt jobbigt att göra det, det är bara just det där att man ska ta tag i det. Var inte alls mycket saker, absolut inte så mycket som jag trodde det var. Men jag har ju redan plockat saker därifrån då jag behövt dom, så det som fanns kvar var i princip bara julsaker och damsugarpåsar :) Så nu står det så fint uppe i skåpet där det ska vara till nästa jul :)

Ikväll då Emil har somnat tänkte jag kanske knalla förbi hos Suzie och Rasmus en sväng. Får se om det blir av, men det tror jag nog. Anne skulle också dit hörde jag rykten om, kan det stämma Anne? :P

Nu ska jag be Patrik skynda sig med middagen, jag är vrålhungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0