Hurtbulle, eller?

Nja, det vette tusan. Men en jäkla massa måsten! ;) Har sett på Mannen som talar med hundar och diskat samtidigt. (Diskade i pauserna, haha) Sen efter det så har jag torkat lite här&var och vikt all tvätt sen tidigare och stoppat det på sin plats. Känns bra att göra saker på kvällarna, då kan jag gå och lägga mig med gott samvete. Att det är rent och fint här hemma. Städat är det enbart ett litet tag, för så fort vi kliver upp på morgonen så är ALLA leksaker framme på en gång ;) Det är smällar man får ta med småbarn! :P

Andra natten Emil sover i sitt rum nu. Endast vaknat en gång, men det gör han ju alltid så inga konstigheter med det. Imorse då jag hörde Emil från sitt rum (Klockan var då 06.00) så klev jag direkt upp och plockade upp han och började med allt som har med blöjbyte och välling att göra. Senare idag under dagen så började jag fundera varför jag gick in till han på en gång? Kom då på att varenda morgon (då han sov i vårat rum) så vaknade jag av en ledsen pojke, därmed att jag klev upp på en gång. Men idag då han vaknade i eget rum så var han inte ledsen, han satt och jollrade på för sig själv! Bra va? :) Så imorgon så ska jag inte gå in på en gång om han är lika glad som han var idag, jag väntar tills han blir ond istället.. Eller om jag har lite att göra sådär klockan sex på morgonen, då kan jag ju gå in iallafall ;P Som att det någonsin kommer inträffa? Öööh, nejdu. Sen kan vi även hoppas på att han sover längre än till sex imorgon, spännande att se.

Nu blev det ett långt inlägg. Och jag som bara skulle skriva en rad eller två eftersom jag hade tråkigt. Haha! Nåväl, ska väl rulla vidare till tvn och se om det finns nå roligt att se på. Jag har tappat intresset helt för allt tv-tittande. Finns knappt nå serier jag följer längre, (Förutom Criminal Minds och Desperata husfruar såklart) tycker inte att tv är så jäkla intressant längre. Plus att jag knappt har någon ro i kroppen att sitta still. Hellre gör jag något, såsom fixa här hemma eller dylikt. Kanske borde börja ta sena kvällspromenader med Ebba? Fast det går ju tyvärr inte då Patrik jobbar kväll, men annars?

Oj, långt igen! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Emil har smittat av sig på Vince med tidiga mornar. Fyyyyyyyy dig Emil. ;)

2009-02-24 @ 06:51:56
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0