Gokväll

Hurtbulle som jag är (haha, vilket skämt :P) så diskade jag ikväll. Imorgon tänkte jag ta tag i en ordentlig städning, skulle verkligen behövas. Får se vilket humör Emil är på, kanske jag kan göra det på förmiddagen, annars får jag ta det när Patrik kommer hem från jobbet. Förhoppningsvis kan jag göra det så tidigt som möjligt.

Tänkte ta en promenad till storheden imorgon också. Så kan vi möta upp Patrik där och handla lite på Maxi, iallafall åt Emil för det behövs nu. Blöjor, välling, gröt med mera.. Allt har nästan tagit slut. Typiskt! Kanske svänger in på Jysk också och kikar om dom har nå roligt, typ gardiner kanske? Vi får se..

Nu borsta tänderna och sen försöka sova om det går. Emil hostar jättemycket nu hör jag! :( Har varit in en gång och gett han vatten, man blir ju så torr i halsen av att hosta. Förhoppningsvis sover han någorlunda bra ikväll. Dessa jäkla förkylningar!!

Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0