Godmorgon.

Idag, likaså igår, så har vi sovit rätt länge. Enda fram till klockan sju! ;) Riktigt jäkla skönt faktiskt. Däremot så har Emil haft en sjuhelsikes hosta inatt så jag har ändå haft svårt att sova. Han också för den delen, legat och gnällt mycket i sömnen :( Måste hämta hostmedicin idag hos mitt egna Apotek, Anne, haha! ;) Förhoppningsvis blir det bättre då.

Idag blir det nog inte många knop gjorda. Ta en promenad med Ebba är väl det som står på schemt under dagen, men annars blir vi bara hemma. Har ingen bil heller för den delen, Patrik jobbar eftermiddag/kväll. Någon som vill komma och hälsa på i eftermiddag? ALLA är välkomna, haha! ;) Mamma jobbar säkert idag också, så det blir inte att gå dit och äta middag heller. Typsikt.

Nåja, det blir nog bra iallafall :) Om jag orkar så tänkte jag damsuga idag, men det få vi se hur det blir med det :P
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0