Fullt upp

Förmiddagen (kring tolv tiden) började med besök av min mamma och pappa, dom kom hit med madrassen till Emils rum, så nu är det på plats. Då dom gick hem så for vi vidare till ToysRus (Hur det nu stavas?) där jag handlade en billig sackosäck (tack för tipset Anne ;) till Emil och en Disneyklädhängare till Emils rum. Hela kalaset gick på 240 kronor, inte farligt alltså :)

Väl hemma gick vi direkt ut på en snabb promenad och sen har vi bara varit hemma och myst på. Strax efter sex nu ikväll kom Johan och Bella på besök, riktigt trevligt. Länge sen vi såg dom nu! Så vi har suttit och surrat och druckit läsk :) Dom for precis hem.

Själv ska jag gå ut med Ebba på ett litet tag och sen slappa, känner mig skittrött.

Blev tyvärr inte att fixa i Emils rum idag, får ta det en annan dag, kanske imorgon? Då jag orkar, ingen brådska än så länge :) Det blir klart då det blir klart.

En rolig sak som hänt idag är att vi nu äntligen fått en ny spis! det var verkligen på tiden. Gick riktigt fort att koka vatten nu, haha :)
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: jonna

jaaaa-visst e dom underbara!:) ja vill ha alla bääsisar!;)



Vad kostade sackosäcken? ellen vill ååå ha;p

2009-02-20 @ 21:54:23
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0