Durrudden, here i come! :)

Blir att fara iväg kväll, kanoners! :) Så länge sen jag umgicks med både Elina och Moa så det ska bli supertrevligt :) Givetvis roligt att umgås med alla andra också, men dom träffar jag mycket oftare och vissa känner jag inte ens :)

Än så länge har dagen spenderats här hemma och så kommer dagen att fortsätta. Blir en promenad på ett tag med Emil och Ebba och sen mys här hemma igen. Patrik skulle på bolaget sen så jag behöver inte åka, bra! :) Måste även duscha sen och sminka mig. Det känns jobbigt, haha. Är inte så ofta det händer nuför tiden (sminka mig pratar jag om, duschar gör jag betydligt oftare, haha!!) så det blir också kul. Få känna sig lite fin för en gångs skull ;) Och sovmorgon blir det imorgon för då ska Patrik stiga upp med Emil :)

Nu ska jag kila vidare. Leta efter Emil. Fast det behövs nog inte, jag hör att han är på väg hitåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0