Barnet sover.

Äntligen kväll. Får man säga så? :P

Blev ungerfär en timmas promenad i skogen med Emil och Ebbs. Det är så sjukt mycket snö ute nu så jag kunde inte låta Ebba vara kopplad i skogen. Ooooj så hon hoppade och studsade! Mammas gladskit ;) Blev ett riktigt träningspass för henne eftersom det var länge sen hon fick använda musklerna på det sättet, bra med andra ord! :)

Kom oss in och Emil fortsatte att sova. Blev fan i mig rekord idag, han sov ända till TRE! Nästan två timmar. Helt underbart :) Plus att jag hade en gooo kille sen :) Efter han vaknat blev det lite gröt och sen gick vi till mormor och morfar (Emils alltså) och åt middag. Idag blev det korvstroganoff och ris, jättegott :) Lattjade på ett tag och sen vid sex knallade vi hem.. Det blev inge pulk premiär för Emil idag :( Antingen så är det jag som är trög eller så är Emil för tjock! (Har många aningar om att det handlar om första alternativet ;) Själva spännet man har runt midjan passade inte, nådde knappt runt. De måste ju vara gjorda så att man han ha en overall under? Annars är det ju sjukt. Nåja, ska be Patrik kolla det där sen så vi kan fara ut nån dag :)

Emil ligger nu och sover sen 15-20 minuter tillbaka? Han var trött. Gav han host medicinen nu ikväll och denna gång fick jag i han allt. Hoppas verkligen att den hjälper, det hade varit guld värt! Både för honom och för mig. Själv har jag plockat undan lite och nu sitter jag här. Funderar på att lägga mig i soffan och slappa. Men känner jag mig själv rätt så kommer det inte bli så, har ingen ro i kroppen att bara sitta. Antingen kommer jag börja diska eller så ringer jag och surrar med nån? ;)

Det återstår att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0