Vilken dag!

Godafton.

Dagen har varit relativt lugn, enbart varit hemma förutom då jag handlade och var i tvättstugan. Men riktigt skönt har det varit! :) Jag och Ebba tog en prommis till dagis och hämtade hem plutt och sen mös vi på här hemma. Jobbet gick inte alls som jag ville idag, men nya friska tag imorgon! :)

Har även surrat med mamma nu ikväll på telefon, hon var väldigt surrsjuk och lite ledsen. Hade blivit en massa gorm i Norge (brorsan är ju där och jobbar men skulle ha varit hemma i nuläget) då Jonas bil har kraschat totalt så han och hans vän sitter fast! Förövrigt så har dom nyligen voltat med kompisens bil så den är skrotad nu. Så just nu så sitter pappa i bilen på väg till Åre där Jonas befinner sig. (En lång historia varför han är där just nu) Så pappa ska köra bil hela natten för att hämta brorsan, sen till Norge och hämta hans kompis som sitter fast där och såklart hämta alla saker, och SEN ska dom komma hem. Vilket jävla kaos det har varit idag! Nåväl, alla lever och mår bra så jag ska inte klaga. Hoppas bara att dom kommer hem helskinnade!

Nu är Lisa trött i kropp och knopp så jag ska hoppa i säng!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0