Vad är det för fel?

Varför är jag så extremt trött hela tiden? Skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova tills imorgon. Det hade varit skönt om det gick! ;)

Idag händer väl ingenting speciellt. Har redan hunnit äta frukost och plocka undan så nu är det inte stökigt för första gången denna vecka! Bara disken kvar och den ska jag ta tag i snart. Annars är det jobb ikväll och sen är jag ledig, iallafall från Boden till på Söndag. Däremot så blir det jobb imorgon kväll också med Malin på hennes pappas jobb. Dom ska käka julbord och sånt så då ska vi fixa med det :) Kul med lite omväxling :) Plus att det blir en extra slant så på Lördag ska jag förhoppningsvis och köpa julklappar till plutt :)

Nu ska jag försöka få tag på Jenny! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0