Snöig Söndag.

Vart inget kalasfirande för Andreas idag. Det blev så sent så vi får ta det en annan dag, men det var ju ingen fara! :) Däremot har vi varit ute relativt mycket idag, riktigt skönt.

Blev en kort promenad till statoil och tillbaka på morgonen så Ebba fick rastas lite och Emil fick åka på bobben! :) Störtnöjd kille. Väl inne vart det en simpel lunch med bullens korv och makaroner, men det gick ju ner för det är ju supergott :) Medans Emil sov passade jag på att plocka undan lite, nöta dator och även bygga ihop hans garage. Så han blev glatt överraskad då han vaknade! :)

Strax efter att Emil hade vaknat så tog vi oss allihopa en skön promenad i det toksnöiga vädret. Skönt att det inte var så kallt ute. Sen då vi kom hem stannade jag och Emil här ute och lekte och åkte bob i backen med Anne&Kevin och Suzie&Rasmus. Det var roligt! :) Väl inne igen så blev det bus för Emils del men sen blev det kläderna på igen för då gick vi till huset där det bjöds på tacos. Igen! ;)

Blev en massa ätande, en massa surr och sen drog vi oss hemåt till halv sju. Kvällen har jag spenderat med Jenny&Loke. Alltid lika trevligt :) Var inte allt för länge sen jag kom hem, ungefär en timma sen. Så jag har hunnit vara ute och busat med Ebba i snön nu ikväll. Riktigt lycklig hund må jag säga! :)

Strax hopp i säng, måste bara borsta tänderna först. Imorgon ska jag och Emil mest troligt till staden med Anne och Kevin. Gå på mellandagsrean och även ta en lunch. Det är ju ett måste då vi är i stan! ;)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0