Onsdag eller lördag?

Jag lever. Med nöd och näppe!

Idag har jag varit riktigt jävla trött alltså, hela dagen lång. Då jag hade lämnat Emil på dagis så la jag mig i soffan och tänkte slö-titta på tv och bara ta det lugnt. Givetvis resulterade det i att jag somnade och när jag vaknade var klockan redan tolv!!

Gick ut med Ebba, for och köpte hundmat, var en snabbis på ÖB (har inte varit där sen dom bytt lokal) och sen hem igen. Då var klockan ett så det var bara att gå till dagis och hämta hem plutten. Mycket jag han göra denna dag, haha! :)

Annars händer det ingenting speciellt i mitt liv, det är lika tråkigt som vanligt, ingenting som är nämnvärt iallafall. Nu ska jag äta och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0