Lugna gatan.

Idag har det varit en väldigt lugn dag här hemma, och så förblir den..

Hade så himla långtråkigt i morse så gick till mamma och pappa redan kvart över tolv. Möttes av en busig men trött liten kille med namnet Emil :) Han hade precis ätit lunch så jag snörde honom i säng och fikade och surrade med mamma, pappa och bror tills Emil behagade att vakna. Patrik kom och hämtade upp oss och vi for på Maxi och handlade inför middagen. Idag fick det bli tacos, mums! :)

Sen har vi enbart myst på här hemma tills lilleman skulle sova. Var ut med Ebba en sväng nu på kvällen och provade mina täckbyxor för första gången. Väldigt varma och sköna var dom! :)

Nu nyss har jag slagit in julklapparna till farmor Anki&Björne, faster Sara och gubben Charles ;) Alla får dagis foton fast i olika storlekar, haha! ;) Så imorgon bär det av till Mjölkudden för att fira jul, trevligt. Hoppas jag känner någon smak av julmaten för det gjorde jag då INTE igår! :( Hatar att vara snorig, täppt och jävlig.

Nu ska jag avrunda och se lite tv. Bjuder på lite kort från igår :)


Första gången Emil ser en julgran. Den var ju spännande! :)


Emil och pianot


Emil öppnar sin första julklapp för i år. (Resten fick jag öppna för det var inte intressant, haha!)


Morfar och Emil. Pappa Patrik i bakgrunden.


Ett STORT paket, vad kan det vara??


JAAAA, en bob! :D


Gris Emil och morfar!


Patrik och morbror Jonas!


Mormor, morfar, Emil och Ebba!


Emil och hans bäste vän, DAMSUGAREN!


Emil och mormor!


En uttråkad hund!

Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0