Lika seg som vanligt..

Tror ni det har blivit någon städning? Nejnej! Och om jag känner mig själv så antar jag att det inte kommer bli någon städning idag heller för den delen :/ Dock så måste (och det kommer att ske) jag städa imorgon för annars hinner jag verkligen inte städa innan julafton. Så nu har jag strukturerat upp det;

-Ikväll städar jag toaletten, verkligen ett måste!
-Sen imorgon då jag lämnat Emil på dagis kör jag på för fullt så mycket jag hinner innan stan öppnar klockan tio.
-Knallar på stan (och kanske storheden?) så länge jag hinner innan Emil ska hämtas från dagis.
-Fortsätter städa och kör iväg Patrik, Emil och Ebba till Mjölkudden så jag kan städa ifred!

Det är väl en bra plan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0