Gott nytt år!

Nyårsafton idag. Vad har jag att säga om det? Inte alls särskilt mycket faktiskt. Blir middag med mamma/mormor och sen kommer kvällen att spenderas hemma. Gör mig ingenting, lugnt och skönt! ;)

Detta år har varit ett superbra år. Emil förgyller våra dagar även fast man ibland blir gråhårig! Men sen skrattar han och då smälter jag på en gång ;) Så år 2009 har varit ett superbra år och jag hoppas att år 2010 kommer bli lika bra, om inte även bättre?!! ;)

Gott nytt år.


Emil älskar datorn, precis som sin far! (Och ja, kanske som sin mor också ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Gott nytt år på dig och familjen :D!

2009-12-31 @ 16:21:10
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0