En lång dag.

Det blev en lång dag idag. Eller, den var väl lika lång som alla andra dagar men den kändes extra lång eftersom jag inte fick någon "paus" från Emil. Bustrollet vägrade minsann att sova, det var störtomöjligt! :/ Nåväl.. han har överlevt dagen iallafall. Typ.

Vid två gick vi på en promenad, Ebba i koppel med Patrik och Emil i pulkan bakom mig. Störtnöjd kille! :) (Vänta du bara Emil till julafton för då kommer bobben och då blir du överlycklig ;) Dock så slumrade han till precis när vi svängde in på Marieberg, men slog upp ögonen direkt han hörde Emma och Kate :) Så han vilade i ca 2-3 minuter idag men inge mer än så!

Blev familjepizza till middag idag, det var väl sådär. Är inte så förtjust i pizza så jag kan inte äta mig mätt på det. Men några bitar fick jag i mig iallafall :) Emil fick då sig ett bad nu ikväll och sen slängde jag han i säng redan kvart över sex, han slocknade på stört! Trött kille.

Nu har jag plockat lite här hemma. Ska strax dra på mig ytterkläderna och ta en promenad med Ebba hem till mamma och pappa. Dom har stoppat upp julgranen idag så min tanke var att gå dit med Emils julklappar och lägga dom under granen. Då slipper vi släpa med oss allt på självaste julafton! Det blir bra. Ska nog en sväng på Ica Maxi också, handla lite nödvändigheter hem och säkert något gott också! ;)

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0