Det var Måndag idag va?

Gokväll.

Dagen har rullat på väldigt bra. Morgonen började med en underbart skön sovmorgon! Emil och jag klev upp halv nio! Inte ofta han sover så länge, men nu gjorde han minsann det! :) Gjorde alla morgonbestyren för att sedan möta upp Emma+barnen här utanför för att ta oss en promenad till Storheden en snabbis. En snabb sväng vart det, vi knallade till ÖB och sen hem igen, haha! ;) Tanken var ju faktiskt att vi skulle få röra på fläsket och det gjorde vi ju :)

Väl hemma vart det lunch för Emils del (Korvstroganoff och ris för den som vill veta) och sen fick han vila. Idag vart det en senare lunch och en senare vila, men det var ju såklart för att vi klev upp så sent! Men det gjorde ju såklart ingenting :) Medans Emil sov så diskade jag och gick sen till skogen med Ebba där hon fick springa hejvilt. Lycklig hund!! ;) Vi var ute i ca 50 minuter innan vi kom oss hem, underbart skönt ute var det! Emil vaknade då vi kom in (halv tre var klockan då) så det blev lite bus och ståhej innan jag for och jobbade..

På jobbet gick det bra. Slutade på 50%, superskönt!


Sen jag har kommit hem har jag inte gjort något speciellt. Käkat lite, varit ute med Ebba och nu sitter jag här. Ska slänga mig i soffan ett tag innan det är sovdags.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Nath

Hej!



Ja, det kanske vi kan så länge Nova blivit frisk och jag ej jobbar :) Voe superkul, typ 100 år sen sist, ha ha.



Kram

2009-12-14 @ 22:51:49
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0