Dagen som varit..

Blev ingen julkalender i stan idag. Däremot så for jag och handlade julklappar till Emil medans han sov! :) Blev lite grejer men en sak till ska införskaffas, eller kanske två? Vi får se :) Sen vet jag ju att han kommer få en BOB i julklapp så det behöver jag inte tänka på, skönt :D

Väl hemma så tog vi oss en promenad till lekparken vid Stadsö skolan och där mötte vi upp Anne och Kevin så barnen fick leka av sig! :) Sen knallade vi direkt till mamma/mormor där vi har spenderat hela eftermiddagen tills Emil skulle sova.. Han med att klippa plutt också, kanske inte är världens rakaste överallt men so what? Det är inte enkelt att klippa denna pojk så vi ska vara glada för det lilla som går! ;) Till middag vart det kyckling gryta med ris, mums! Och såklart lite cider för min del och mamma fick ta vinet ;)

Anne har även varit förbi en sväng ikväll. Vi har käkat lite ostbågar, druckit cola (sero) och surrat. Trevligt :) Nyss for hon hem och jag tänkte precis börja med att slå in alla julklappar så jag har nånting att sysselsätta mig med. Tänkte försöka mig på en någorlunda tidig kväll ikväll, vi får väl se hur det går?! Patrik kommer nog inte vara hemma före tolv så honom får jag hälsa på imorgon.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0