Är smekmånaden över?!

Igår vaknade Emil 06.20 och idag har han vaknat klockan 06.00.. Jag hoppas verkligen inte att smekmånaden är över och att han går tillbaka till de gamla runtinerna med att kliva upp klockan fem! :( Förhoppningsvis är det här bara en tillfällig sak? (Tro kan man ju alltid!)

Gårdagen flöt på bra. Tänkte vila när jag kom mig hem från dagis men Elina ringde så jag surrade med henne bra länge! :) Och tur var väl det, annars hade jag nog varit segare än segast under hela dagen! Blev iallafall en dusch under dagen som var väldigt välbehövd. Sen han jag även med att diska och att göra käk, lax och potatis! Mm, gott :) Var så jäkla kallt igår så jag vart lat och tog bilen till dagis. Därifrån åkte vi direkt in till stan och tankade och sen hem igen.. Då vart det att äta, leka och sen åka till jobbet.

Idag vette tusan vad som händer och sker? Ska iallafall ta tag i den lilla disk vi har så jag slipper tänka på den imorgon. (Nej, det kommer inte bli nå mer disk idag eftersom att Patrik och Emil mest troligt ska bort på middag, skönt! ;) Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda :)

Nu ska jag vara social med plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0