3 dagar kvar..

Godmorgon.

Gårdagen bestod mestadels av jobb så den dagen är ingenting att nämna.
Inatt däremot har Emil krånglat litegrann. Patrik tyckte att Emil hade varit rätt varm under eftermiddagen/kvällen och att han verkade mer trött än vanligt. Då jag kom hem från jobbet så sov ju plutt så jag såg då ingen skillnad på honom..

Kring halv elva . elva tiden började han vakna rätt mycket. Provade ge honom välling ifall han av någon underlig anledning kanske var hungrig? Nej, det hjölpte inte. Så fort jag gick ut från rummet blev han ledsen. Vid halv tolv gick lyfte jag över plutt i våran säng och även jag gick och la mig. Tyckte han kändes lite varm så jag tog av honom pyjamasen så han fick sova enbart i blöjan. Där låg vi (Emil verkade superpigg) till närmare ett innan han somnade igen. Tur att jag slapp gå upp med honom imorse för upp sulle han 06.40 ;D Jag sov vidare till klockan nio, skönt! :)

Idag känns Emil inge varm alls och samma gamla plutt.. lika pigg och busig som vanligt! Tur :) Vill ju inte ha honom sjuk på julafton.

Nu ska jag vara social med plutt och sen får vi se om vi går ut en sväng eller om vi busar här inne? Måste ju även påpeka att NU kommer det snö minsann! Är ju hur mycket snö som helst här ute, riktigt mysigt! :)

3 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0