Zombie.

Just precis så känner jag mig idag, som en zombie. Emil har krånglat lite inatt.. Han har vaknat och haft en hemsk hosta! :( Så vid tre tiden fick han komma och sova med mamma och pappa :) Sen så vaknade han halv sex så det var bara att kliva upp och se glad ut. Försökte få honom till att somna om vid sju tiden men utan framsteg. Så nu sitter jag här och Emil är på världens mest sämsta humör :( Skitless.

Dagen kommer att spenderas här hemma. Helena skulle mest troligt komma på besök, det blir trevligt :) Sen ikväll blir det jobb tyvärr. Jag vill inte!! :( Men jag måste ju. Och denna vecka jobbar jag Fredag också, det kommer kännas förjävligt.

Nu ska jag försöka underhålla surbarnet. Vi får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men just det ja! Du jobbar ju din lilla räka, fan va boring! Jag och Vincent kanske också kommer och hälsar på lite om det går för sig, vi är uttråkade, haha. :)



2009-08-17 @ 08:23:01
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0