Fredagen.

Godmorgon.

Det vart fint väder igår iallafall. Helt jävla underbart! ;) Hela förmiddagen spenderade vi inne med mys och lek. Emil somnade strax innan tolv och jag passade på att brumma iväg till Boden. Usch, fy och blä!! Fick ont i magen direkt jag gick in i byggnaden. Det är väl ingen bra början? Haha. Nåja, tog inte många minuter där och sen for jag hem igen. Var hemma till ett så ungefär en timma var jag borta. Dessvärre sp vaknade Emil när jag kom hem (egentligen var det Ebba som väckte honom) så då var det full rulle igen. Emil var sjukt grinig eftersom han endast sovit i en timma så vi packade in oss i bilen och for till Helena på besök :) DÄr var även Marie och Therese, nice! :) Roger (Helenas pappa) agerade barnvakt så det var skönt :P Emil fick sitta på åkgräsklipparen med mera, störtnöjd kille :D

Klockan tre begav i oss iväg. Vi hämtade upp Patrik och for på coop en sväng. Kollade efter skor åt plutten men nej nej.. det fanns inte! Handlade lite till middagen och så hem igen. Emil fick i sig middag och sen tog vi alla en promenad med Ebbs. Sen var det våran tur att få lite middag i magen :) Men Emil smakade ju självklart, man måste ju prova allt ;) Sen fick han sig ett bad och sen sova.

Jag gjorde mina vardagliga kvälls sysslor fast denna gång lite mer och bättre, haha! ;) Plockade undan som vanligt och tog tag i disken. Brabra! Men sen vek jag även in tvätten som jag tvättade i Måndags. Det var stort! Haha :D Inte illa pinkat för att vara jag. Gck ut strax efter åttaoch då vart det en cider, kubbspel, surr och tårta. En trevlig kväll som vanligt! :)

Idag vette tusan vad man ska hitta på. Vi får la se! Stranden vette tusan om jag orkar med. Tror faktiskt inte det. Om vi nu inte åker en sväng efter Emil vilat? Vi ser ju.. Imorgon däremot skulle jag hemskt gärna satsa på stranden. Ooh ja!

Här kommer några bilder :)


Emil busar på balkongen! :) Sen så får ni en bild på våran mysiga gård också.


Jättekul att springa och spruta vatten på alla. Riktigt superkul :) Och gräsklipparen, ojojoj, den var nog bäst! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0