Sovmorgon deluxe!

Idag fick jag en lång och skön sovmorgon. Sov till tjugo i tio, underbart! ;) Patrik och Emil gick upp klockan åtta så Patrik fick sig också en liten sovmorgon och det skadar ju aldrig ;)

Än så länge har vi inte gjort något speciellt och det kommer nog inte hända nå speciellt heller för den delen. Emil har fått sig lunch i magen och nu har jag slängt han i säng. Han ligger och pratar och sparkar i väggen men förhoppningsvis somnar han nog snart :) Själv så ska jag ta tag i disken, som vanligt. Är grymt jävla less på att diska, snart införskaffar jag mig en diskmaskin, fatta skönt? :)

Ska ta mig en cigarett och känna lugnet i tre sekunder innan jag måste börja med alla jävla projekt som ska hinnas fixa innan jobbet. Jobb ikväll, usch! Men idag ska jag börja med ett nytt projekt så det blir lite spännande. Inte för att jag har några som helst intressen för det vi ska ringa om, men kul med lite omväxling :)

Då var det dags.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag jobbar också kväll idag, så vi får tänka på varandra när det känns tungt ;)

2009-08-24 @ 13:21:53
URL: http://em3lie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0