Slut med det roliga livet.

Blev inte stranden idag. Jag ville inte fara själv så vi skippade det. Egentligen var det väldigt dumt enligt mig eftersom dom nu lovat skitväder till veckan. Så vi får se om det blir nå mer strand detta år, man vet ju faktiskt aldrig? Kan hända att hösten är på väg. Och den som är så mysig! ;)

Vi har iallafall spenderat dagen här hemma. Ett snabbt besök hos mormor och morfar så dom fick träffa Emil. Är en vecka sen nu och det är ju inte så vanligt att det går så länge mellan besöken. Efter det knallade vi hem och fjorde pannkakssmet som vi sen stekte till middag. Som vanligt åt Emil mycket! Tyckte till och med att jag var riktigt duktig i dag som hade flera järn i elden. Jag diskade undan all jävla äckeldisk medans jag stekte pannkakor. Och på det så skulle jag underhålla barnet och se till att han inte gjorde några rackartyg. Gick ganska bra faktiskt.. men det sistnämnda gick väl sådär. HAHA! ;)

Nåja, ikväll fick han sig ett bad och sen vart det läggdags. Donat på lite här hemma och även tvättat. Klockan nio såg jag och Patrik en film på femman, faktiskt rätt så bra. Sen dess har vi inte gjort nånting alls, den slutade ju elva. Ska strax slänga mig i säng, känner mig helt jävla färdig. Och du! vilket väder vi haft ikväll. Helt jävla underbart tycker jag. Så himla mysigt med åska, blixtrar och regn! :D

Imorgon är en stor dag. Jag börjar jobba efter att ha varit ledig i 16½ månader. Det känns tungt och jobbigt! :( Men samtidigt tycker jag att det ska bli lite kul och spännande. Vantrivs med jobbet, ja det gör jag. Jag söker nytt för fullt. Men ska bli kul att träffa vissa och så blir det läskigt att sätta sig baki telefonen igen. Känns knappt som att jag kommer ihåg hur man gör, haha. Äh, det går nog bra! Niu lär ju märka imorgonkväll hur det har gått, jag kommer säkert skriva på jobbet :P

Nu ska jag ta mig en kvällsrök sen hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: tobys.se

Skippa kvällsröken ;D Hehe... Jag försöker lägga ner och nu har det gått 1.5 vecka =D

2009-08-10 @ 14:11:47
URL: http://tobys.se
Postat av: Sara

Det går ju strålande Lisa, nya stjärnsäljaren ;)

2009-08-10 @ 18:47:43
Postat av: lina

Ja, vi får väl se om vi får den sålt. Isf kommer vi köpa en större lägenhet. Hus känns lite långt borta eftersom jag har 2,5 år kvar att plugga. Så än så länge får den drömmen ligga på hyllan:-)



Hur har det gått att jobba idag?

2009-08-10 @ 21:48:35
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0