Måndag hela dagen.

Goddag.

Morgon gjorde vi strax efter sju för då behagade Emil att vakna. Helt okej tid enligt mig :) Fixade och donade lite här hemma innan det bar iväg till Dagis! :) Emil var inte ett dugg blyg och han brydde sig knappt i mig. Han sprang in på en gång och började pilla på allt och leka med leksakerna! Det känns som att det här kommer gå jättebra :) Vi kom dit nio och for därifrån strax efter halv elva. Blir samma tider imorgon :)

Väl hemma så rastade vi av Ebba snabbt, hon hade ju inte fått vara ute nånting innan vi for. Sen stekte jag palt som vi ätit till lunch. Första gången Emil smakar på palt, och allt gick ner! :) Gott med en massa massa smör och sylt ;) Tillochmed jag åt lunch och det händer inte ofta! Nu för en stund sen slängde jag Emil i säng och det är tyst. Han var supertrött efter alla nya intryck från dagis.

Vad som mer händer idag vette tusan? Jenny och Loke kanske skulle komma förbi om det inte blev för sent? Annars blir vi nog bara hemma och myser! :) Imorgon är det jobb för mig igen och då kommer farmor Anki hit och är med plutt :) Nu ska jag passa på att slöa då jag för en gångs skull nte har nånting som måste göras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0