Kuckelikuuuuu!

Nu galer tuppen, men vi var minsann uppe före den! Närmare halv sju gick vi upp. Relativt tidigt men är inte alltför trött faktiskt. Kan hända att jag sovit rätt bra, fastän jag fick somna själv :( Eller ja.. Ebba hade jag ju såklart! :P Gick och la mig kanske halv ett ungefär också vaknade jag till när Patrik kom hem, tror klockan var närmare halv fyra då. Men ändå så kände jag mig pigg nu, konstigt? För så många timmars sömn blev det ju inte. Äh, färdigsvamlat ;)

Idag ska en del ut på äventyr hela dagen lång! Själv så blir det bus för min del från 14-15 tiden ungefär. Ska bli superkul och mysigt! :) Kan inte skriva mer än så just nu ;)

Ska kolla vad trollet gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0